FAQ

FAQ
Hieronder vindt u veelgestelde vragen. Staat uw vraag er niet tussen? Neem gerust contact met ons op via mail: h.rooijmans1@chello.nl dan wel via telefoon: 0495-494890.

Hoe bestel ik iets bij fotorooijmans.nl?
Zoek het artikel dat u wilt kopen en leg het in uw winkelwagentje. Wilt u nog verder rondkijken? Geen probleem, het artikel blijft in uw winkelwagentje liggen. Als u meteen wilt bestellen, klik je op ‘Doorgaan naar afrekenen’.

Uw bestelling kunt u controleren wanneer u heeft besloten door te gaan naar ‘Afrekenen’. Er geldt een standaardtarief van € 4,95 voor verzendingen binnen Nederland. Voor het buitenland geldt een internationaal tarief van € 9,95. Ook is het mogelijk uw product af te halen in onze winkel.

Vervolgens kiest u de betaalmethode. Momenteel is het mogelijk te betalen via iDEAL, een directe bankoverschrijving of MiniTix. Klik op ‘Bestelling plaatsen’ om de bestelling te plaatsen en naar de betaalomgeving te gaan. Zodra de bestelling is voltooid, ontvangt u een bevestigingsmail.

Hoe bestel ik een artikel zonder prijsindicatie?
Voor artikelen waarbij geen bedrag is vermeld, geldt een prijs op aanvraag. U kunt de prijs aanvragen door middel van het sturen van een e-mail naar ons e-mailadres: h.rooijmans1@chello.nl. Ook is het mogelijk een prijsaanvraag te doen via de telefoon: 0495-494890. Daarnaast is het altijd mogelijk bij onze winkel langs te komen.

Kan ik artikelen bestellen die niet op de website staan?
Wij proberen u een zo groot mogelijk assortiment artikelen aan te bieden. Wanneer u op zoek bent naar een artikel dat niet op onze website staat, is het altijd mogelijk opties voor de bestelling en levering van dit artikel te bespreken via mail (h.rooijmans1@chello.nl) of telefoon (0495-494980).

Hoe weet ik dat mijn online bestelling goed is ontvangen door Foto Rooijmans?
Wij verzenden een orderbevestiging via mail. U ontvangt deze meteen nadat uw bestelling succesvol geplaatst is. Mocht het zo zijn dat u geen orderbevestiging heeft ontvangen, dan is het verstandig een mail te sturen naar h.rooijmans1@chello.nl, dan wel ons te bellen op 0495-494890 om zo een bevestiging te vragen.

Wanneer wordt mijn bestelde artikel geleverd?
Voor bestellingen gedaan op werkdagen (ma-vr) vóór 11.00u, geldt dat zij dezelfde dag verzonden worden. Bestellingen binnen Nederland worden dan binnen 1 à 2 werkdagen geleverd. Voor bestellingen naar België geldt een levertijd van ca. 3 werkdagen.

Kan ik het bestelde artikel ruilen of retourneren?
Het kan voorkomen dat u het artikel, na ontvangst wilt ruilen of wilt retourneren. Het is altijd mogelijk deze binnen 14 dagen na ontvangst te ruilen of te retourneren. De verzendkosten zijn op eigen rekening. Door u beschadigde artikelen kunnen wij helaas niet accepteren. Wij controleren voor verzending of alle artikelen in de verpakking aanwezig en niet beschadigd zijn. Mocht u een beschadigd pakket ontvangen, neem dan meteen contact met ons op via het telefoonnummer: 0495-494890.